maandag 26 november 2012

Tag: 4 things

Heei,

Ik heb een tag voor jullie , dat houd in als je een tag vind op iemands website dan mag je hem overnemen , of je word getagd door de mensen die hem op hun website hebben. Deze tag heb ik van Teske.
Jullie mogen hem overnemen en doen wat jullie der mee willen doen =).


4 things in mijn tas
-Sleutelbos
-Boeken van school
-Agenda
-Lege blaadjes

4 things gevonden op mijn bureau
-2 Starbucks bekers
-Losse blaadjes
-Chocolade letter
-Mijn everyday bakje met make-up

4 favoriete dingen in mijn kamer
-Mijn bed
-Mijn boksen
-Foto's van vroeger
-Make-up

4 things die ik altijd al heb willen doen
-Naar New York
-Naar een concert 
-Van mijn hobby een beroep maken
-Zwemmen in Coca Cola Vanilla

4 things waar ik op 't moment van houd
-Coca Cola Vanilla
-Chocolade letter
-Liefde
-Poptarts

4 things waarvan ik wed dat je ze niet van me wist
-Dat ik bijna elke dag te laat ben op school
-Dat ik wel op tijd ben bij belangrijke afspraken
-Dat ik heel slordig ben met spullen
-Dat ik niet kan dansen

4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

Dit was het hopelijk vonden jullie het leuk.
Dit ik ga vaker doen =).

Ik tag:
-you
-jij
-jullie
-hun 



1 opmerking: