zondag 2 december 2012

My Life In Pictures

Ik heb weer nieuwe foto's voor jullie , het zijn niet bizar veel , maar dat komt dat ik me Iphone deze week 24uur was afgepakt door school. Ik was die hele week ook gelijk bloed sacherijnig. Maak ik heb wat foto's bijelkaar weten te brengen en hier zijn de foto's van deze week. Ik maak mijn foto's met mijn Iphone dus niet super kwaliteit.


Ik fiets elke dag hier langs en het word steeds mooier en steeds donkerder daar, dus denk dat ik maar een andere route bedenk want word wel beetje eng hier fietsen naar school en terug.

 Lekker in de auto vervelen , gaan we altijd droge foto's maken iloveyou little brother.

Haha , kleine Kirsten . Ik vind me hier echt vet schattig , en mij ogen zijn vet gaaf.

Me zus heeft der huisje helemaal verandert , echt super vet. 

De hond vind de soep ook lekker. Onze prullenbak aha. Mijn hond eet echt alles op.

Ik heb wel veel foto's van vroeger dit keer. Hier ben ik met me neef.

Mijn smeerlappie. Lekker aan de macaroni hmm.

 Hmmm mijn papa heeft lekker Indisch gekookt loveit. Sorry dat de foto niet rechtstaat.

Nou dat was het voor deze week, niet veel inderdaad maar dat komt door die leuke school.

wat hebben jullie deze week gedaan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten