vrijdag 7 december 2012

Heimwee.

Ik zag het weer bij De voice of Holland. Disneyland Parijs. Ik mis het zo erg he. Misschien klinkt het raar als je der nog nooit bent geweest. Dan mis je echt wat in je leven. Maar ik kan me niet veel meer van herinneren ik weet alleen dat ik zo gelukkig en me zo goed voelde. Ik was daar zo blij.

Ik weet nog dat ik daar was al 6jarige liep ik daar met me vader en moeder, en we wisten niet dat je geen handtekening kreeg als je echt zo'n boekje van het park had. Maar die boekjes kosten iets van 10 euro. Maar goed ik moest en zal de handtekeningen hebben van die figuren die daar lopen.

Ik had het zo naar me zin. Je had daar ook van die leuke zeepjes met Mickey mouse zijn hoofd. Het hotel was niet echt lux wat we hadden , maar ik had der geen probleem mee als ik maar in Disneyland Parijs kon zijn.

Ik was daar in het hotel het was een hotel met een restaurant , en ik dacht dat ik abrikozen jam had. Maar het waren Sinaasappel schillen jam. Gadverdamme wat vond ik dat vies zo bitter. Ik heb daar zo slechte herinneringen aan bahh.

Als iemand tegen mij zegt 'hey Kirsten , ga je mee naar Disneyland Parijs.' Ik sta letterlijk binnen 1 minuut klaar met me koffer.. Denk ik dan hoop ik. Ik wil der echt zo snel mogelijk heen. Ik wil weer ervaren hoe gelukkig ik toen was als 6jarige , en nu of alles nog zo is.

Wat ik nog weet wat ik daar gekocht had was dat ik 2 barbie's gekocht. Ik was der zo blij mee. En ik heb zo nog steeds. Moest der onwijs voorzichtig mee zijn. Wat ik stiekem niet gedaan heb. Maar jongens als jullie mij gelukkig willen zien jullie weten het he , DISNEYLAND PARIJS.!!!!



Wat hebben met Disneyland Parijs?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten