zaterdag 8 december 2012

What's on my Iphone?

What's on my Iphone tag , ik heb hem veel bij mensen op hun blog gezien. Ik dacht waarom doe ik hem ook niet. Ik heb de Iphone 3gs , ja ik wil een nieuwe maar hij doet het prima! Ik ga nu laten zien wat ik de leukste/ fijnste apps vind.

Nou mijn achtergrond is zo'n plaatje , ik vind het mooi als ik bijpassende achtergronden heb dan vind ik mijn Iphone veel leuker. Mijn achtergrond betekend dat er nooit een begin is aan een eind. Ik vind dat een leuke betekenis. Deze apps zitten der meestal standaard op. Het meest op deze pagina gebruik ik Camera , Berichten , Foto's , Herinneringen , Agenda en dat was het eigenlijk.
Ik heb ook een tijdschrift gekocht maar ik doe der niks mee kocht wel wat geld.
 
 Nu komen de apps die ik gekocht heb in de appstore. Ik speel niet veel games ofs. Maar als ik der zin in heb bijv als ik in de trein zit, of een saaie les heb. De eerste is Subway Surf , het is een beetje het zelfde als Temple Run. Dan de tweede is Jetpack het is echt een verslaafd spel. De derde is Temple Run dat is denk ik wel iedereen bekend is super verslavend. Dan Game Center ik doe der niks mee. Dan Wordfeud is niet echt leuk ofs maar ja hebt het der op.
 
Deze apps zijn die ik het meest gebruik. Facebook , Hyves niet echt zoveel , me Mail , Viber is gratis bellen als je wifi hebt een soort Skype , Instagram , YouTube en We heart It.
Ik gebruik het meest Facebook Mail Instagram YoutTube en We Heart It.
Nou Facebook is wel makkelijk wat dat is. Viber is dat je gratis kan bellen als je wifi hebt net al gezegd . Instagram deel je met de mensen je foto's. En We Heart It is leuke foto's die je kan zoeken.
 
Lifestyle apps, RTL XL , kan je alle progamma's van Rtl terug kijken. Gemist kan je alle progamma's van Nederland 1,2,3 kijken. Vertaler is een programma dat woorden kan vertalen naar een andere taal. En FreeMusic is een betaalde app voor muziek te downloaden. Super toffe app.
 
Hulpapps. Sorry dit is wel een slechte foto , maar daar zit Contacten in , doe der niks mee want je kan ook in telefoon kijken. Calculator is ook handig voor mij want ik vergeet altijd op school mijn rekenmachine dus komt deze app altijd van pas. Kompas deze app heb ik zelfs nog nooit geopend. Dictafoon het zelfde bij de kompas nog nooit geopend. Aandelen weet niet eens wat het is. En Shazam is een muziek herkenner bijv je hoort een leuk liedje op de radio zet je Shazam aan het je heb het liedje.
 
De slaap apps , het zijn der niet veel zo als je kan zien. Ik ben nu helemaal van de rustgevende muziek voor het slapen gaan. Dus daarom is deze app Sleep Pillow helemaal te gek. Je hebt ook een app met der een paar maar ik heb der meer ik moest der wel voor betalen. Dan heb ik Sleep Talk , helemaal te gek als je wilt weten wat je zegt in je slaap.
 
De fotografie apps, De eerste is ColorSplash dan kan je zeg maar de omgeving grijs maken en bijv de appel groen. Dan valt de appel heel erg op in de foto. Camera+ is voor foto's bewerken. Trollolol is foto's bewerken met een trol hoofd en meerdere dingen is betaalde app. En dan Jeroen cam deze app is net nieuw je kan dan op de foto met Jeroen van Koningsbrugge , super vet als je een camera voor hebt en dat heb ik niet dus jammer.
 
En dan de laatste map die ik heb , My Website. Hier staan allemaal dingen van mijn website in. De eerste is een rechtstreekse app naar mijn website. De volgende app is blogger dat is het systeem van mijn blog. En de laatste is Google+ is niet dat ik die vaak gebruik maar ik heb hem voor de zekerheid in deze map.
 
En dan de onderstaande apps zijn , Whatsapp nou dat kent iedereen wel. Dan Safari dat in internet. Twitter is ja Twitter. En dan Muziek app die ik bijna nooit gebruik.
 
Nou dat was het de What's on my Iphone tag. Mijn telefoon is echt bijna het belangrijkste wat ik heb. Ik gebruik namelijk bijna voor alles mijn telefoon. School website verveling internet. Mijn telefoon is heel waardevol voor mij. Wat moet je nog nu zonder telefoon. Telefoon is nu heel onmisbaar.
 
 
Wat voor telefoon heb jij ?
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten